Sunday 18 December 2011

Puas Hati Aku..

               Hahh,lega hati aku dapat sound budak kerek tu.Menyampah gilaa aku dengan dia since the first day dia start jaga kedai tu.Macam nak ronyok muka dia pun ada jugak.Tak padan dengan junior,mulut macam longkang.Tak respect aku langsung sebagai seorang yang lebih tua dari dia.

               Aku sket punya baik tanya dia elok-elok,boleh dok p buad kurang ajaq dengan aku.Memang nk kena balon.Aku panas hati dengan dia.Dulu,first time pi beli,dia rebut duit aku.Laa ni pandai nak naek suara dah dengan aku.Pantang betul aku junior nak naik kepala dengan aku.

              Hilang habeh rasa cuak aku.Tinggal rasa nak maki ja.Nasib aku still control diri aku sebagai seorang perempuan Melayu yang comel.haha.Tadi kena sekali dengan aku hahh puas.Nganga kawan..Dari dulu aku sabar ja sebab aku ingat dia maybe laki,tu yang darah panas sket tu.

             Tapi tadi memang dah betul-betul mencabar keperempuanan aku la nak buad bebai dengan aku. Aku sebagai customer,respect la sket.Dah la pangkat kakak lagi.Tapi kawan main 'hawin' jaa.Dengan mama aku boleh pulak dok buad ramah-mesra.Cakap pun elok.Siap boleh introduce sekolah dia lagi.Pandai pulak dia berbudi bahasa.

              Aku tak tahan dah.Dah lama aku tahan sabar.Hari ni memang kena sebijik dengan aku.Amek hg.Nak sangatt -,-.

Notes : Hilang abeh Androphobia aku.