Tuesday 5 March 2013

I Think I Love Your Character

Apa motif aku letak gambar ni?


Hmphh sorry to say tapi aku terpaksa..Terpaksa mungkir janji aku yang I won't get attached to any guys from now on. Tapi tak sampai setahun lebur daa semua. Hahaa ok.Whatever -,-..Actually kita ada suka sorang lelaki ni tau. Nama, tempat dan umur dirahsiakan. (Padahal tak tahu pun umur dia berapa ;p ). Aku tak tahu nak panggil dia apa. So whatever la.. Kira dia yang dipanggil dia laa.haha

First time aku jumpa dia, aku rasa selesa gilaa nak bercakap dengan dia. Like there's no gap between us.Aku boleh cakap dengan dia macam member jaa. I feel easy to talk. Dia sporting. Tak suka marah-marah. Even aku banyak kali jugak buat silap dalam kelas, tapi dia tak marah pun.. He just correct my mistake and told me not to repeat that mistake again..

Benda yang aku sometimes tak suka sebab suka duk buat sweet even dia sendiri tadak maksud apa-apa. Dia tak sedar kaa yang dia nampak sweet bila buat macam tu?.Dia simpan chocolate aku dalam fridge.. That chocolate was a present from a member. Kebetulan time tu panas, so dia ambil chocolate aku simpan dalam fridge. Dia kata takut cair.. Time tu aku macam ''Damn laa laki ni, asal buat aku macam ni,memang la cohocolate tak cair tapi tak nampak ka yang aku dah melebur dah ni''.. Dia duk tangkap gambar aku bila aku tengah drive lahh.Dia suka acah nak tinggal aku.Macam-macam alasan dia, nak pi mandi lah, nak pi toilet lah, nk tdoq lahh..Tapi dia tak tinggal pun. He'll stay there and watch me kalau aku buat salah lagi...Dia suka buat aku jadi macam serba tak kena kan..

Tadi pun dia buat aku rasa tacink gila. Padahal hari ni schedule aku tadak kena mengena dengan dia. Aku dengan orang lain.. Tapi dia datang dekat tepi tingkap, instructed me to do this and that sebab dia tau aku jenis manja kott.penakut... Aku rasa macam lil bit calm down ja bila dia datang kat aku.. Perasaan nervous tu dah tadak dah. Luckily he was there kan :)

I'm not telling you yang dia pun suka dekat aku nor telling you that I'm so madly love him.. He is just him with everybody.Sporting, tak suka marah-marah. But his character yang buat aku senang dengan dia.. Frankly, he is the guy that I'd never expect akan suka. He's out of my league.. Memang totally tadak ciri-ciri my-type-of-guy..Well there's a saying said that ''You may fall in love with the beauty of someone but always remember that you have to live with the character''  So that's it.. I just fell in love with his character

Lepas ni aku tak jumpa dia dah. Me shoo sad. T_T..haha. Aku tak suka dengan orang yang ajar aku sekarang.Suka marah-marah..Suka complain.Bukan nak terima alasan aku.. I'm just telling him the truth. Nak bising jugakk kat aku..Baru sehari dengan dia dah suka bising-bising.. Lagi la buat aku rindu dekat ''ex'' aku yang lama.. Aku macam nak pi dekat ''ex'' aku ja nk ckp ''Balik laa dekat saya, ajar saya balik..Saya rindu nak belajar dengan cikgu''.. -,-...

''Sometimes it's weird right how someone unexpected suddenly gave you so much to remember''

p/s : Actually dia instructor aku time driving class. :*