Monday 11 March 2013

Hampeh Punya Kau.



Busuk punya orang.. Aku stress dengan hang tau dak. (Ahh kau terkeluar pelat Kedah aku)..haha. Tadaa laa. Hari ni kita stress sebab ''ex'' kita buat ceni kat kitaa tau. Tadi kita ingat ''Ex'' kita yang nak bawak kita sebab the other cikgu suruh dia pegi tapi you know what, ''Ex'' kita refuse. Dia tolak kita pegi kat orang lain..

Kitaa macam OhGodDamn dah time tu..Why? Why? Why?..Ohh dengan Miss Purple tu boleh pulak kau pegi. Dengan aku kau bagi alasan 'Tengah ada student'.. Uh Uh Uh. Me shoo sad tau dia buat macam tu. Me dah laa suka dekat dia. 

Lepas tu tak habis-habis nak tanya 'Cekelet mana cekelet'.. Me tengah stress dengan hang. Boleh pulak duk tanya coklat time-time ceni. Aku tumbuk jugak satgi. Aku dah la tengah tadaa mood time tu. Yang dia sibuk dengan cekelet dia tu..Jangan buat main dengan aku. Aku tomoi baru ada akai.. -,-!

Dahh ahh malas laa nak cakap pasal ni. Nak sebut nama hang yang dulu aku suka sebut pun dah tawaq. Tak kuasa tahap Boboiboy nak mention pasal hang. Shuhh shuhh pi sana main jauh-jauh. Menyampah aku -,-

p/s : Aku duat buat bajet marah apa tahh? Saja suka buat teruk enn.Haha biar laa blog kitaa :)