Tuesday 12 March 2013

Day Before JPJ Test




Okok hari ni serious funny dekat waktu time tuition untuk driving class (orang mesti macam, eh apasal dia ni asyik nak citaa benda yang berlaku kt driving class ja.No lifee betul.) Jawapan aku, dah tu jaa life aku sekarang ni..haha.

Tadi time datang tu, aku pegi check nama aku dekat list tu. Nak tengok aku kena sesi apa. Sekali double,triple check,tak jumpa jugak.Aku dah gabra dah timee tu.Kau tahu jaa la aku cena en. Then una tolong check kan sekali lagi utk aku.Tadak jugak..Aku macam Oh Papersheet..-,-

Tapi aku chill dulu, aku pegi tanya cikgu. Cikgu lagi laa duk buat aku stress. Duk kata kalau nama tadak tak boleh buat test laa esok.Duk mai tuition buat apa.Rugi jaa...Cikgu ni, aku dah la tgh stress dia duk takut-takutkn aku pulak.Aku sampai buat bukit pun dah melelong dah..Stress punya pasal.Sampai kena marah dengan atokk uh.. -,-. Tu pun satu,aku tengah stress,dia lagi duk pressure aku.huhh.

Then diorang suruh refer dengan kaka kt kaunter tu..Bila aku cakap, kaka tu pun ckp benda yang sama yang buat usus aku terbelit.Aku dah macam nak nanges time tu tapi aku tahankan jua.Haha..Malu laa weyy. Then bila dia re-check nama aku.Ada..Fuhh nasib baik.

Benda yang jadi lawaknya, cikgu aku check balik list nama yang diorang tampal kat board tu. Nama aku ada laahh.Duk last sekali..Ok aku malu. -,-!..Dia duk gelak kat aku siap tunjuk penumbuk lagi sebab cari nama sendiri tak jumpa.Hahaha.Segan kann.Dah laa ramai orang kat situ. Rasa macam nak lari menyorok dalam toilet ja time tu -,-.

Ok tadi masa on the road aku dapat dengan cikgu number 20.( Nama still dirahsiakan).Hahaa.Dia serious rockk kott.Even aku first time drive dengan dia tapi dia rock gilaa. Aku sampai nak terbabas punya duk gelak dengaq dia cakap..

Bila aku kata nanti aku nak bawak auto dia cakap biasalah auto kereta orang cacat..Ada-ada sajaa dia. Lepas tu duk define ciri-ciri lelaki yang aku suka lahh.Tapi masalahnya apa yang dia cakap pasal aku betul 100% pulak tu.Psikik betoi dia.Time naik bukit,enjin aku mati sebab tangan aku tak larat nak bawak turun handbrake..Kena sound dengan dia..Dia kata dah hang tau hang tu jenis tak larat, duk angkat handbrake tinggi-tinggi buat apa.. -,-.Atotoii.

Yang paling tak tahan dia duk cerita dia clash dengan awek dia pasal awek dia minat lelaki jenis rambut ada ekoq, badan melidi macam mat rempit. Haha serious funny.Aku gelakk jaa manjang.Dia rajin sungguh berceritaa so aku pun tak bosan bila duk drive..Me shoo happy :).Tapi hari ni rasa macam a bit frust sebab aku buat latihan kejap sangat. On the road memang lahh macam dah okay tapi dlm trek uh.Haihh -,-

Tadi aku buat 3 kali jaa untuk dalam trek.Memang semalam aku dah buat sampai nak lenguh kaki tapi still rasa macam tak kena sebab yelahh bukan senang nk dapat tuition class dah. -,-. Time buat untuk bukit pun tadi aku ter'reverse' sket.Tu yang aku risau esok uh. -,-.

Haihh, kekadang rasa menyesal pulak sebab pi off enjin awal sangat.Hahaaa. Tapi tapaa lahh, InsyaAllah esok ok kott. I really hope that tomorrow everything will runs smoothly. ''Ex'' aku hari ni selau tadak dalam institut.Dia busy manjang..Stress aku tak dapat nak tengok dia selalu.Kitaa tak suka dia out dari sight kita and kita namo dia ajar orang lain.Kitaa jelly k. -,-

Tadi ingat nak pi on the road dengan dia. Dia pulak meraban pi mana tahh, tak balik-balik lagi.Haihh.. Me shoo sad ok.Dah laa esok last day jumpa dia. Tu pun entah nampak entah tak.Orang berduyun nak datang buat test JPJ esok.. -,- haihh.

Orang tua ni suka torture aku.. Aku kekadang rasa macam nak pi tumbuk jaa dia.Biaq ada akai sket. Tension laa aku, tension!. Hahaha.Entah laa, one thing for sure, I'm gonna miss my ''Ex''. Nanti aku kena pi apply reja kt Shady Key ahh ceni.hahaha..Boleh teraa tu. -,-..Me shoo sewel kan.haha

p/s : Semoga Tuhan permudahkan segala urusan aku esok.Ditenangkan hati aku dan dilancarkan segala perjalanan.InsyaAllah.Amin. :)