Thursday 7 March 2013

Double Yeayy




Yeayy, kita lepas QTI...apa itu QTI? tah aku pun tak tahu.Yang aku tau dia sort of macam pre-test before the real one with JPJ..Few days before QTI kitaa memang nervous habeh laa.. Tak lalu makan, perut selalu senak.Rasa nak muntah dan symptom-symptom gilaa yang lain. -,-

Tapi lepas dah pass hari ni rasa macam perut aku back to function normally. Tadak usus terbelit dahh. Haha.  Cuma hari ni went on a lil bit funny and crazy..Time aku on the road, cikgu suruh aku pegi tiga-tiga jalan and repeat the first road balik.Macam-macam pe'el dia time tu.. Dia marah aku,cakap nak bagi aku gagal.Kata aku ni suka melawan laa sebab tak ikut arahan dia..Paling aku tak tahan,adaka patut dia kata aku drive macam ikan keli atas jalan laa, macam kura-kura lahh.Ada-ada jaa benda yang dia nak kata kat aku. Aku tension sangat dengan dia.haha

Bila balik buat on the track, aku kena buat untuk bukit punya..Aku tak sangka yang aku tak lepas.Enjin aku mati dekat empat kali kott. Aku dah stress dah time tu..Tapi cikgu tu datang and ajar aku. Tapi macam dia lahh.. Panggil aku minah kelibut la, semak la, serabut laa, budak kalut laa..Suka marah aku.Aku dah macam nak nanges dah sebab tak pass buat bukit..(aku memang sensitip sket).

At last counsel punya counsel aku lepas jugak..And benda paling aku tak sangka, aku pass buat parking yang selama ni aku hell sangat tu.Bukit pulak buat spoil. -,-.. Haihh macam-macam aku. Tapi aku tak kisah. Yang penting aku pass QTI..

And test JPJ aku 13/3 ni.. Pakai senak pulak laa perut minggu depan.Haha..Wish me luck ok heartbeats <3.

p/s : Hari ni dia lenient sikit dgn aku.Tadak laa macam hari selasa lepas. Dia gelak jaa lepas perli-perli aku. -,-.. ''Ex'' kita nampak cutee sangat hari ni..Sweet macam dia lahh. Haha.