Sunday 6 January 2013

Three Strike



Nilah agaknya aku untuk hari ni kott..Haha.Gilaa


Amagadd..Amagaddd..Guess what.I think today was pretty interesting day for me.Tak sia-sia pergi Jusco tadi and tak sia-sia I decided just to have dinner at D'Bukit and not some other place in Penang. Actually nothing's really fun but I just met the unexpected one.hee

Well for today,I get almost three short-term heart-attack.Okay lemme tell you one by one of my so called short-term heart-attack.

  • First
Okay habis cuci mata kaki semua kat Jusco,I feel nature's call coming on so went to the loo (perlukah nak cerita semua ni ? -,-)..Lepas keluar toilet,alamakk nampak pulak cina comel lintas depan mata. I think he's maybe one of the Max Style,Jefferson or Sub Zero staff...Either three.Yeahh because no one would dress all black from head to toe.Tapi tak sempat catch.Jalan punya laa laju.Tapi I've managed to catch a glimpse of him.But one of our similarities is we exactly have the same way of walking.. ^^.What to do.Dah terlepas train express.Sokay laa.

  • Second
Hat ni memang sumpah terkejut gilaa la.I've never expect to see him again.My Abang Comel.It's almost six months since our last met. And kalau jumpa pun,selalunya jumpa kat tempat dia kerja.But,perhaps it was my luck kott..We coincidentally met at Jusco.Dah laa tadi tak habis lagi duk senyum pasal cina comel tu..All of sudden,he just appeared.Aku terkejut time dia tengok belakang tu.He was actually looking at me! I knew it,dia mesti kenal aku punya.Muka yang sama ja setiap hari Khamis yang duk tercongok kat tempat dia kerja tu.I was like frozen.But dia datang dengan baby dia la..So tapaa la.Aku tak kisah sangat.. :) Well happy memang happy sebab dia kenal aku but what can I say is,I used to like him.That's all..

  • Third
Ni memang ohmygucci laa..Time nak pergi makan tu,ada kereta Perdana nak masuk parking. From what I can see is he's a guy.Alone.But I don't really care.Biasa laa lelaki sorang yang drive kereta kan.Macam tak pernah tengok.But surprising,it turn out to be a ringer of Zain Hakimi..Kenapakah? Cara dia,gaya dia..so attractive even he just wearin' short and a tee.I dunno how to say it. But he looked amazing.Dah la hisap rokok elektrik.Nampak cool kott.But I wondered,what a guy like him doing at the restaurant,eating all alone.No company? hmphh gaduh dengan baby dia kott.Who cares..But seriously,the first time I lay my eyes on him..I was like..Stunning.He's just perfect for my eyes.



Well tu jaa la yang aku nak cakap pun.Haha..Confirm nampak macam aku ni perempuan over kan.Tak pandai control mata.Cerita pasal hal ni semua tanpa ada rasa segan.Tapi biarlah pendapat masing-masing. I know myself better than anyone else. :)

p/s : Three strike and I'm out.haha